Зміст календарно-тематичного плану.
Кл.
|
Сем.
|
Тема.
|
Кільк.
год.
|
Стор.
|
5.
|
І
|
Музика як вид
мистецтва.
|
6
|
16.
|
|
|
Народна
музика.
|
10
|
16.
|
|
ІІ
|
Професійна
музика.
|
8
|
17.
|
|
|
Взаємодія
музики з іншими видами мистецтва.
|
11
|
18.
|
6.
|
І
|
Жанри
камерно-вокальної музики.
|
7
|
20.
|
|
|
Жанри хорової
музики.
|
9
|
20.
|
|
ІІ
|
Жанри
камерно-інструментальної музики.
|
11
|
21.
|
|
|
Жанри
симфонічної музики.
|
8
|
22.
|
7.
|
І
|
Образний зміст
музики.
|
16
|
23.
|
|
ІІ
|
Композиція
музичного твору.
|
19
|
24.
|
8.
|
І
|
Відлуння епох
в музичному мистецтві.
|
16
|
27.
|
|
ІІ
|
Музика в
діалозі з сучасністю.
|
19
|
28.
|
5 клас.
№ п/п
|
Тема
|
Основні поняття.
|
Сприйняття та інтерпретація музичних творів.
|
Виконання творів музичного мистецтва.
|
Дата.
|
Тема
1. Музика як вид мистецтва (6 год.). А Б В
|
|||||
1.
|
Як народилася музика?
|
Ритм.
|
Пер Нергард
«Образ шуму».
|
«Музика»
слова І.Ісакової,
муз. Г.Струве
(переклад з рос.
О. Торгалова).
|
ВТ. ЧТ.
02. 04.
09. 09.
01.
04.
|
2.
|
Як народилася музика?
|
Інтонація.
|
Запис співу
пташок;
Луї Клод Дакен
«Зозуля».
|
«Музика»
слова І.Ісакової,
муз. Г.Струве
(переклад з рос.
О. Торгалова).
|
ВТ. ЧТ.
02. 04.
09. 09.
|
3.
|
Як розуміти музичну мову?
|
Мелодія.
Гармонія. Лад.
Тоніка. Темп.
|
П. Чайковський
«Італійська пісенька»,
«Старовинна
франц. пісенька»
з «Дитячого.альбому».
|
«Веселкова».
слова М. Ясакової,
муз. О.Янушкевич.
|
ВТ. ЧТ.
09. 11.
09. 09.
|
4.
|
Як розуміти музичну мову?
|
Тембр. Вокаліз.
|
С. Рахманінов
«Вокаліз» (у вик. віолончелі та ф-но;
голосу з оркестром).
|
«Веселкова»
слова. М. Ясакової,
музика
О. Янушкевич.
|
ВТ. ЧТ.
16.
18.
09.
09.
|
5.
5к.
|
Музика стародавніх
епох.
|
Пентатоніка.
|
Клод Дебюсі
«Місячне сяйво»
(у виконанні арфи).
|
«Золота зіронька»,
вірші та музика
Н.Май.
|
ВТ. ЧТ.
23.
25.
09.
09.
|
6.
|
Музика стародавніх
епох.
|
Мелодія.
|
К. В. Глюк.
Мелодія з опери
«Орфей
та Евридика».
|
«Золота зіронька»,
вірші та музика
Н. Май.
|
ВТ. ЧТ.
30.
02.
09.
10.
|
Тема
2. Народна музика (10 год.).
А Б
В
|
|||||
7.
|
Пісня –душа
народу.
У віночку
народних пісень.
|
Народна пісня.
|
Франц. нар.пісня «Братик
Яків».
Укр. нар. пісня «Дівка Явдошка».
|
Українська
народна пісня
«Чи не той то Омелько».
|
ВТ. ЧТ.
07. 09.
10. 10.
|
8.
|
Пісня –душа народу.
Календарно-
Обрядові пісні.
|
Календарно-обрядові
пісні.
|
Календарно-
обрядові пісні
на вибір вчителя.
|
Українська
народна пісня
«Чи не той то Омелько».
|
ВТ. ЧТ.
14. 16.
10. 10.
|
9.
5к.
|
Пісня –душа
народу.
Історичні пісні.
|
Історичні
пісні.
|
М. Лисенко.
Увертюра до опери «Тарас Бульба».
|
«Козацькому роду нема переводу» сл..
М. Воньо, П. Карася,
муз. П.Карася.
|
ВТ. ЧТ.
21. 30.
10. 10.
|
10.
|
Народні музичні
інструменти.
|
Кобза.
Волинка.
Скрипка.
Троїсті музики.
|
Укр.н.п. «Як ішов
я з Дебречина».
Шотландські
награвання
«Грай, волинко».
|
«Козацькому роду нема переводу» сл..
М. Воньо, П. Карася,
муз. П.Карася.
|
ВТ. ЧТ.
28. 30.
10. 10.
|
11.
5к.
|
Народні музичні
інструменти.
|
Гуслі.
Цимбали.
Ударні
та шумові
інструменти.
|
Етнічна африк. муз.
«Танець духів».
Етнічна японська музика «Танець
дощу».
|
Норвезька нар. пісня
«Чарівний смичок».
|
ВТ. ЧТ.
04. 06.
11. 11.
|
12.
|
Народні танці.
|
Гопак.
Козачок.
Аркан.
|
Укр. танець «Гопак».
М.Мусоргський
«Гопак» з опери
«Сорочинський
ярмарок».
|
Норвезька нар. пісня
«Чарівний смичок».
|
ВТ. ЧТ.
11. 13.
11. 11.
|
13.
|
Народні танці.
|
Полонез.
Чардаш.
Лезгінка.
Болеро.Бариня.
Кадриль.
|
В.Монті «Чардаш»
для скрипки та ф-но.
А.Хачатурян
«Лезгінка» з балету «Гаяне»
|
Французька
народна пісня.
«Танець каченят».
|
ВТ. ЧТ.
18. 20.
11. 11.
|
14.
|
Народні музика
у творчості
композиторів.
|
Обробка. Варіацїї.
|
Укр. нар. пісня
«Щедрик» в обр.
М. Леонтовича.
Парафраз на тему
М. Леонтовича
з альбому «Homo
Novus».
|
Укр. щедрівка
«Добрий вечір тобі, пане господарю!»
|
ВТ. ЧТ.
25. 27.
11. 11.
|
15.
|
Перевіряємо
свої досягнення.
|
|
Музичні твори
на вибір
учителя.
|
Виконання вивчених
музичних творів.
|
ВТ. ЧТ.
02. 04.
12. 12
|
16.
5к.
|
Урок-концерт.
|
|
|
Виконання
вивчених музичних творів.
|
ВТ. ЧТ.
09. 11.
12. 12.
|
Тема
3. Професійна музика (8 год.). А Б В
|
|||||
17.
|
Вокальна музика.
|
Вокальна
Музика.
Інтонація.
Концерт. .
|
Р. Глієр
«Концерт для
голосу з оркестром».
|
«Пісня на добро»
сл. Ю. Рибчинського, муз. І.
Карабиця.
|
ПН. ЧТ.
12. 15.
01.
01.
|
18.
|
Вокальна музика.
|
Спів.
Діапазон.
Оперні голоси.
Речитатив.
|
O, sole mio або Santa Lucia у виконанні Е.Карузо,
«Аве Марія» у виконанні М.Каллас.
|
«Пісня на добро»
сл. Ю. Рибчинського, муз. І. Карабиця.
|
ПН. ЧТ.
19. 22.
01.
01.
|
19.
|
Хорова музика.
|
Хор.
А капелла.
Хормейстер.
Вокаліз.
|
С.Рахманінов «Вокаліз».
Дж. Гершвін
«Clap yo’hands»
у вик. дитячого хору.
|
«Рідна мова»
слова П.Осадчука, муз. Б.Гірського.
|
ПН. ЧТ.
26. 29.
01.
01.
|
20.
|
Хорова музика.
|
Духовна
музика.
|
А.Ведель
«Херувимська».
|
«Рідна мова»
вірші П.Осадчука,
муз. Б. Гірського.
|
ПН. ЧТ.
02. 05.
02.
02.
|
21.
5к.
|
Інструментальна музика.
|
Камерний
ансамбль.
Квартет.
|
В. Барвінський
«Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі».
|
«Веснянка»
сл. А.Навродського,
муз. В.Філіпенка.
|
ПН. ЧТ.
09. 12.
02.
02.
|
22.
5к.
|
Інструментальна музика.
|
Симфонічний
оркестр.
|
Б. Бріттен
«Путівник по
оркестру для
молоді».
|
«Веснянка»
Сл. А.Навродського,
муз. В.Філіпенка.
|
ПН. ЧТ.
16. 19.
02.
02.
|
23.
|
Симфонічна музика.
|
Симфонія.
|
В.А. Моцарт.
«Симфонія № 40
соль-мінор»
(І ч.) 2 варіанти.
|
«Зелене слоненя»
слова О.Вратарьова,
муз. І.Кириліної.
|
ПН. ЧТ.
23. 26.
02.
02.
|
24.
|
Симфонічна музика.
|
Симфонія.
|
Людвіг ван Бетховен
«Симфонія № 5».
|
«Зелене слоненя»,
слова О.Вратарьова,
музика І.Кириліної
|
ПН. ЧТ.
02. 05.
03.
03.
|
Тема 4.
Взаємодія музики з іншими видами мистецтва (11 год.). А Б
В
|
|||||
25.
|
У музичному
театрі: опера.
|
Опера.
Лібрето.
|
В.А.Моцарт. Хор «Звідки приємний та ніжний цей дзвін» з оп.«Чарівна флейта».
|
«Писанки»
вірші С.Жупанина,
музика В.Таловирі.
|
ПН. ЧТ.
16. 12.
03.
03.
|
26.
5к.
|
У музичному
театрі: опера.
|
Опера.
|
С. Г-Артемовський. Увертюра, дует Одарки та Карася, сцена фіналу з опери «Запорожець за Дунаєм».
|
«Писанки»
вірші С.Жупанина,
музика В.Таловирі.
|
ПН. ЧТ.
16. 19.
03.
03.
|
27.
|
У музичному
театрі: балет.
|
Балет.
|
С. Прокоф’єв.
Балет «Попелюшка»
(фрагменти).
|
«Школяри-
школярики»
слова О.Враторьова,
музика О.Злотника.
|
ПН. ЧТ.
30. 02.
03.
04.
|
28.
|
У музичному
театрі: балет.
|
Класичний,
сольний,
характерний
танець.
|
П.Чайковський
«Па-де-де»,
«Вальс квітів», «Вальс снігових пластівців». Балет «Лоскунчик».
|
«Школяри-
школярики»
вірші О.Враторьова,
музика О.Злотника.
|
ПН. ЧТ.
06. 09.
04.
04.
|
29.
|
Музика на сцені та екрані.
|
Тапер.
Регтайм.
|
С.Джоплін
«Регтайм».
|
«Український
віночок»
слова І.Голяш,
муз. Л.Стельмащук.
|
ПН. ЧТ.
20. 16.
04.
04.
|
30.
|
Музика на сцені та екрані.
|
Мюзикл.
|
Фрагменти мюзиклу
«Звуки музики».
|
«Звуки музики»
музика Р.Роджерса.
|
ПН. ЧТ.
20. 23.
04.
04.
|
31.
5к.
|
Діалог музики
та живопису.
|
Мюзикл.
Живопис.
|
К.Дебюссі.симф. сюїта «Море»
«Гра хвиль». М.Чюрльоніс
«Фрески».
|
«Звуки музики»
музика Р.Роджерса.
|
ПН. ЧТ.
27. 30.
04.
04.
|
32.
|
Пісенні образи
в живописі.
|
Пісня.
Живопис.
|
Укр. нар.
пісня «Їхав козак на війноньку».
|
«Літо золоте»
слова М.Ясакової,
муз. О.Янушкевич.
|
ПН. ЧТ.
18. 07.
05.
05.
|
33.
|
Музика життя.
|
|
К. Білокур.
«Квіти над
тином».
І. Карабиць.
«Прелюдія».
|
«Літо золоте»
слова М.Ясакової,
муз. О.Янушкевич.
|
ПН. ЧТ.
18. 14.
05.
05.
|
34.
|
Перевіряємо
свої досягнення.
|
|
Музичні твори
на вибір
учителя.
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ПН. ЧТ.
25. 21.
05.
05.
|
35.
5к.
|
Урок-концерт.
|
|
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ПН. ЧТ.
25. 28.
05.
05.
|
6 клас
№ п/п
|
Тема.
|
Основні поняття.
|
Матеріал для сприймання.
|
Матеріал для виконання.
|
Дата.
|
Тема 1. Жанри камерно-вокальної музики (7 год.). А Б
В
|
|||||
1.
|
Камерно-вокальні
жанри: пісня і гімн.
|
Жанр. Камерна
музика. Пісня.
|
Л.
Ревуцький. «Пісня».
Г. Малер.
Симфонія
№ 1 ре-мажор»
ІІІ ч.
|
Укр. нар.
пісня
«Од Києва до
Лубен».
|
ВТ. ПТ.
02. 05.
09. 09.
|
2.
|
Камерно-вокальні
жанри: пісня і гімн.
|
Гімн.
|
«Державний
гімн України»,
Гімн
студентів «Гаудеамус».
|
Укр. нар.
пісня
«Од Києва до
Лубен».
|
ВТ. ПТ.
09. 12.
09. 09.
|
3.
6к.
|
Романс і
його різновиди: серенада, балада.
|
Романс.
|
слова М.
Лєрмонтова,
музика А. Рубінштейна
«Гірські
вершини».
|
«Гірські вершини»,
сл.
М.Лєрмонтова,
муз.
А.Рубінштейна (фрагмент).
|
ВТ. ПТ.
16. 19.
09. 09.
|
4.
|
Романс і
його різновиди: серенада, балада.
|
Серенада,
Балада.
Лютня.
Мандоліна.
|
Хоакін Малатс
«Іспанська серенада» (гітара). Ф. Шуберт «Лісовий цар» (балада).
|
«Диво осінь»
слова Л.
Ратич,
муз.
А.Олейникової
|
ВТ. ПТ.
23. 26.
09. 09.
|
5.
|
Сучасні
вокальні жанри: авторська
та естрадна пісня.
|
Бард.
|
В. Висоцький
«Пісня про загублений час», «Пісня про добро і зло» («Аліса в країні чудес»).
М.Бурмака
«Розмалюю писанку».
|
«Музикант»
слова та музика
Булата Окуджави.
|
ВТ. ПТ.
30. 03.
09. 10.
|
6.
|
Сучасні
вокальні жанри: авторська
та естрадна
пісня.
|
Естрадна пісня.
|
В.
Івасюк
«Червона
рута»;
Р. Паулс
«Кашалотик».
|
«Хвостики-метелики»,
слова та музика Н. Май.
|
ВТ. ПТ.
07. 10.
10. 10.
|
7.
6к.
|
Узагальнюючий урок по темі «Жанри
камерно-вокальної музики».
|
|
Музичні твори
на вибір учителя.
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ВТ. ПТ.
07. 10.
10. 10.
|
Тема 2. Жанри хорової музики 9 год.). А Б
В
|
|||||
8.
|
Хорова духовна
музика: меса літургія, концерт. Реквієм.
|
Меса, літургія, хоровий
концерт.
|
Д.
Бортнянський Хоровий концерт
№ 915 (І ч.)
|
«Хвостики-метелики»,
слова та муз. Н. Май.
|
ВТ. ПТ.
14. 17.
10. 10.
|
9.
|
Хорова духовна
музика: меса літургія, концерт. Реквієм.
|
Реквієм.
|
В.-А.
Моцарт. «Реквієм (Dies irae)»,
III ч.
|
«Будинок під
блакитним дахом», слова В.Орлова,
муз.
І.Кириліної.
|
ВТ. ПТ.
21. 31.
10. 10.
|
10.
|
Хорові
жанри: кантата, ораторія.
|
Кантата.
|
«Будинок під
блакитним дахом», слова В.Орлова,
муз.
І.Кириліної.
|
ВТ. ПТ.
28. 07.
10. 11.
|
|
11.
|
Хорові
жанри: кантата, ораторія.
|
Ораторія.
|
Г.
Ф. Гендель.
Хор
«Аллілуйя»
з ораторії
«Месія».
|
«Веселкова»
слова О. Кононенка,
музика О. Жилінського.
|
ВТ. ПТ.
04. 14.
11. 11.
|
12.
6к.
|
Цикли у
вокально-хоровій музиці.
|
Вокальний
цикл,
мініатюра.
|
М.
Мусоргський
«У кутку», «З
нянею»
з вок. циклу
«Дитяча».
|
«Веселкова»,
слова
О.Кононенка, муз. О.Жилінського.
|
ВТ. ПТ.
11. 21.
11. 11.
|
13.
|
Цикли у
вокально-хоровій музиці.
|
|
Б. Бріттен
«Вінок
колядок» (№2,5,10)
|
Укр. нар.
пісня
«Ой у полі
плужок оре», щедрівка.
|
ВТ. ПТ.
18. 28.
11. 11.
|
14.
|
Музичні
жанри
в театрі та
кіно.
|
Акустика,
увертюра,
арія, каватина.
|
Дж. Россіні.
Каватина
Фігаро
з опери «Севільський
цирульник».
|
Укр. нар.
пісня
«Ой у полі
плужок оре», щедрівка
|
ВТ. ПТ.
25. 05.
11. 12.
|
15.
6к.
|
Музичні
жанри
в театрі та
кіно.
|
Мюзикл.
|
Г Гладков, музика з м/ф «Брем. музиканти».
І. Єфремов «Пісні про
дітей» з к/ф «Пітер Пен». Дж Вільямс.
Хор Горвардса з к/ф «Гаррі Потер та в’язень Азкабану».
|
«Крилаті
гойдалки», слова Ю. Ентіна,
музика
Є.Крилатова
(з к/ф
«Пригоди Електроніка»).
|
ВТ. ПТ.
02. 05.
12. 12.
|
16.
|
Урок-концерт.
|
|
|
ВТ. ПТ.
09. 12.
12. 12.
|
|
Тема 3. Жанри камерно-інструментальної музики
(11 год.). А Б
В
|
|||||
17.
|
Прелюдія.
Елегія.
|
Прелюдія.
|
Й. С. Бах.
Прелюдія ре мінор;
С.
Рахманінов, Прелюдія № 2 «Дзвони».
|
«Мрії
збуваються»
слова
Ю.Рибчинського, музика Л.Бражнікової.
|
ПН. ПН.
12. 12.
01. 01.
|
18.
|
Прелюдія.
Елегія.
|
Елегія.
|
М. Лисенко «Елегія» для віолончелі і ф-но.
В.
Сильвестров «Елегія» для струнного оркестру.
|
«Мрії
збуваються»,
слова
Ю.Рибчинського, музика Л.Бражнікової.
|
ПН. ПН.
19. 19.
01. 01.
|
19.
6к.
|
Ноктюрн.
Рапсодія.
|
Ноктюрн.
|
Ф. Шопен. Ноктюрн
сі-мажор. Е. Гріг. Ноктюрн (у перекладі для скрипки
та ф-но).
|
«Колискова
майбуття»
слова і
музика В.Дроботенко.
|
ПН. ПН.
26. 26.
01. 01.
|
20.
|
Ноктюрн.
Рапсодія.
|
Рапсодія.
|
Ф. Ліст «Угорська рапсодія № 2» для ф-но.
М. Скорик
«Карпатська рапсодія» для скрипки і фортепіано.
|
«Колискова
майбуття»
слова і
музика В.Дроботенко.
|
ПН. ПН.
02. 02.
02. 02.
|
21.
|
Скерцо. Етюд.
|
Скерцо.
|
Й. С. Бах.
Скерцо із сюїти № 2 для флейти та струн. інструментів. Ю.Шевченко
«Гумореска».
|
«Мамині
руки»
слова. А.
Орел,
муз. О.
Антоняка.
|
ПН. ПН.
09. 09.
02. 02.
|
22.
|
Скерцо. Етюд.
|
Етюд.
|
В. Косенко.
Сюїта для
ф-но «11
етюдів у формі старовинних танців».
Ф. Ліст етюд
№ 23, № 5 із циклу «За каприсами
Паганіні».
|
«Мамині
руки»
слова. А.
Орел,
музика О.
Антоняка.
|
ПН. ПН.
16. 16.
02. 02.
|
23.
6к.
|
Соната.
Варіації.
|
Л. ван
Бетховен. Соната № 14 («Місячна»), І ч.; М.Березовський, Соната до мажор для
скрипки і чембало.
|
«Краплини
мрії»
слова І.
Багрійчук.
музика М.Рожка.
|
ПН. ПН.
23. 23.
02. 02.
|
|
24.
6к.
|
Соната.
Варіації.
|
Р. Гриньків.
Варіації на тему укр. нар. пісні «Йшли корови із діброви».
|
«Краплини
мрії»
слова І.
Багрійчук.
музика
М.Рожка.
|
ПН. ПН.
02. 02.
03. 03.
|
|
25.
|
Рондо. Сюїта.
|
Рондо.
|
В.-А.
Моцарт.
Соната № 11
ля мажор
для ф-но III
ч..
|
«Веселка»
слова і
музика Н. Май.
|
ПН. ПН.
16. 16.
03. 03.
|
26.
|
Рондо. Сюїта.
|
Сюїта.
|
М. Лисенко
«Українська сюїта» у формі старовинних танців на основі народних пісень.
|
«Веселка»
слова і муз.
Н. Май.
|
ПН. ПН.
16. 16.
03. 03.
|
27.
|
Узагальнюючий урок по темі «Жанри камерно-
інструментальної музики».
|
Музичні твори
на вибір
учителя.
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ПН. ПН.
30. 30.
03. 03.
|
|
Тема 4. Жанри симфонічної музики (8 год.). А Б В
|
|||||
28.
|
Симфонія.
Увертюра.
|
Симфонія.
|
Й. Гайдн.
Прощальна
симфонія або Симфонія № 101 («Годинник»).
|
«Добрий маг»
слова і
музика О.Шпак.
|
ПН. ПН.
06. 06.
04. 04.
|
29.
6к.
|
Симфонія.
Увертюра.
|
Д.
Шостакович «Святкова увертюра».
|
«Добрий маг»
слова і
музика О.Шпак.
|
ПН. ПН.
20. 20.
|
|
30.
|
Концерт.
Симфонічна фантазія. Поема.
|
А.
Марчелло. Концерт ре мінор для гобою
і струнних.
Д.
Бортнянський. Концерт ре мажор для чембало з оркестром.
|
«Скрипалик-цвіркунець»
слова В.
Кленця,
музика
В.Поповича.
|
ПН. ПН.
20. 20.
|
|
31.
|
Концерт.
Симфонічна фантазія. Поема.
|
Фантазія.
|
В.-А.Моцарт.
Фантазія ре мінор для ф-но.
Ян Сібеліус.
Симфонічна поема «Фінляндія».
|
«Скрипалик-цвіркунець»
слова В.
Кленця,
муз.
В.Поповича
|
ПН. ПН.
27. 27.
04. 04.
|
32.
|
Музично-театральні
жанри: балет, оперета.
|
Балет.
|
А. Хачатурян
фрагменти з балету «Спартак».
|
Пісня на
вибір учителя.
|
ПН. ПН.
18. 18.
05. 05.
|
33.
|
Музично-театральні
жанри: балет.
|
Оперета,
попурі.
|
Попурі з
оперет Й.Штрауса.
Я. Барнич. Пісня
«Гуцулка Ксеня».
|
«Малюки»
слова і
|музика Н. Май.
|
ПН. ПН.
18. 18.
05. 05.
|
34.
6к.
|
Жанри
зустрічаються.
|
Балет.
Оперета.
|
М. Глінка
«Вальс-фантазія».
С.
Рахманінов
«Етюд-картина».
|
«Малюки»
слова і
|музика Н. Май.
|
ПН. ПН.
25. 25.
05. 05.
|
35.
|
Урок-концерт.
|
|
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ПН. ПН.
25. 25.
05. 05.
|
7 клас.
№ п/п
|
Тема.
|
Теоретичні відомості.
|
Матеріал для сприймання.
|
Матеріал для виконання.
|
Дата
|
Тема 1. Образний зміст
музики (16 год.). А
Б В
|
|||||
1.
7к.
|
Музичні
символи України.
|
Поняття:
музичний образ, кантилена, арія, балада.
|
М.Вербицький.
«Ще не вмерла Україна» М.Лисенко. «Молитва за Україну».
|
«Балада
про мальви»
слова Б.Гури,
музика В.Івасюка.
|
ПН.ПН.ПТ
01. 01. 05.
09. 09. 09.
|
2.
|
Народні образи в операх
М.Лисенка
|
Особливості
музичних образів
у їх
інтонаційному розвитку.
|
М.Лисенко.
Арія Остапа з
опери «Тарас Бульба»;
Пісня Наталки з опери «Наталка Полтавка»
|
«Балада
про мальви»
слова Б.Гури,
музика В.Івасюка.
|
ПН.ПН.ПТ
08. 01. 12.
09. 09. 09.
|
3.
|
Вранішня зоря романтизму.
|
Зв’язок
професійної музики з народними джерелами. Поняття новелета.
|
Ф.Шуберт. «Лісовий царю». В.Івасюк. «Балада про мальви».
|
І.Шамо
«Україна,любов
моя».
|
ПН.ПН.ПТ
15. 08. 19.
09. 09. 09.
|
4.
|
Життя людського серця.
|
Утілення
образів-пейзажів у вокальній музиці, у жанрі романсу та пісні. Поняття
пастораль.
|
Ф.Шуберт.
«Серенада»,
|
І.Шамо
«Україна,любов
моя».
|
ПН.ПН.ПТ
22. 15. 26.
09. 09. 09.
|
5.
7к.
|
Світ
романтичних образів.
|
Значення
реальних образів та подій
у втіленні
образу.
Визначення понять
музичний образ, увертюра.
|
К.Сен-Санс.
«Лебідь» із сюїти «Карнавал тварин»
|
Т.Петриненко. «Україна».
|
09. 09. 10.
|
6.
|
Найзагадковіший твір хх століття.
|
Визначення понять болеро, кастаньєти, туті,
варіації, музичний образ.
|
М.Равель
«Болеро»
|
Т.Петриненко. «Україна!.
І.Шамо.
Україно, любов моя.
|
ПН.ПН.ПТ
29. 29. 10.
09. 09. 10.
|
7.
|
Вальс у творчості Ф.Шопена.
|
Різновиди музичних
образів та форми їх втілення, ліричні образи.
|
Ф.Шопен.
«Вальс-хвилинка», «Вальс №7» .
|
Р.Паулс.
«Листя жовте».
|
ПН.ПН.ПТ
06. 06. 17.
10. 10. 10.
|
8.
|
Славетний син Угорщини.
|
Образи
народного життя угорців. Визначення понять музичний образ, рапсодія, чардаш.
|
Ф.Ліст.»
Угорська рапсодія №2».
|
Р.Паулс. «Листя жовте».
М.Дунаєвський. «Кольорові
сни».
|
ПН.ПН.ПТ
13. 13. 17.
10. 10. 10.
|
9.
|
Вокальна
лірика С.Рахманінова.
|
Музичні твори,
що стали державним та духовним символами.
|
С.Рахманінов. «Острівець»,
«Весняні води»
|
Б.Фільц.
«На полонині,
на верхівці».
|
ПН.ПН.ПТ
20. 20. 31.
10. 10. 10.
|
10.
7к.
|
Жартівливі та ліричні образи в музиці
|
Виявлення
простих та яскравих музичних образів.
|
В.Лаурушас.
«У путь»;
Б.Дваріонас. «Дерев’ямний коник»
|
Укр. нар. пісня
«Ой на горі вогонь горить».
|
ПН.ПН.ПТ
03. 20. 07.
11. 10. 11.
|
11.
7к.
|
Образи війни.
|
Розуміння
життєвого змісту музики, що втілює образи реальних історичних подій.
|
Д.Шостакович.
Епізод нашестя з 7-ї Ленінградської симфонії.
|
«Степом,
степом»
слова М.Негоди,
муз. А.Пашкевича.
|
ПН.ПН.ПТ
10. 03. 14.
11. 11. 11.
|
12.
|
Великий тріумфатор.
|
Визначення
термінів і понять музичний образ, поліфонія, фуга.
|
Л.Бетховен.
Увертюра «Егмонт»
|
В.Баснер «На безіменній висоті».
|
ПН.ПН.ПТ
17. 10. 21.
11. 11. 11.
|
13.
|
Крізь століття.
|
Порівняння образного змісту музики далекого й
недалекого минулого.
|
Дж.Леннон,
П.Макартні. Хай буде так (Let it be)
|
Дж. Леннон,
П.Макартні.
«Хай буде так»
(Let it
be).
|
ПН.ПН.ПТ
24. 17. 28.
11. 11. 11.
|
14.
|
Піднесеність бахівських образів.
|
Значення
української поезії
у вокальній
музиці композиторів-класиків.
|
Й.С.Бах.
Органна фуга ля мінор
|
В.Баснер. На
безіменній висоті.
А.Пашкевич.
«Степом, степом».
|
ПН.ПН.ПТ
24. 24. 05.
11. 11. 12.
|
15.
|
Образи, навіяні Карпатами.
|
Визначення
понять музичний образ, прелюдія.
|
Б.Фільц.
Закарпатські новелети №5,7
|
«Най буде»
слова і музика
Дж.Леннона
і П.Маккартні.
|
ПН.ПН.ПТ
01. 01. 12.
12. 12. 12.
|
16.
7к.
|
Образний зміст музики (узагальнення теми).
|
|
Музика за
вибором учнів та вчителя
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ПН.ПН.ПТ
08. 08. 12.
12. 12. 12.
|
Тема 2. Композиція
музичного твору (19 год.). А
Б В
|
|||||
17.
|
Композиція музичного твору.
|
Визначення
понять композиція, експозиція.
|
М.Глінка.
Увертюра до опери «Руслан і Людмила»
|
«Шкільний
корабель»
слова К.
Ібряєва,
музика Г.Струве.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
15. 13. 16.
01. 01. 01.
|
18.
|
«Богатирські ворота до опери»
|
Визначення
понять композиція, музична драматургія, контраст, конфлікт,
|
М.Глінка. Увертюра до опери «Руслан і
Людмила»
|
Н.Май «А я бажаю вам добра».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
22. 20. 23.
01. 01. 01.
|
19.
|
Перлина італійської опери.
|
Визначення
понять ораторія, бас, речитатив, музична драматургія ораторії.
|
Дж. Россіні.
Увертюра до опери «Севільський цирульник»
|
«Синові»
сл. В.Кононенка,
муз. А.Пашкевича.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
29. 27. 30.
01. 01. 01.
|
20.
|
Симфонія перемоги..
|
Конфліктна
взаємодія образів. Визначення понять музичний образ, сонатна форма.
|
Л.Бетховен.
Увертюра “Егмонт” (експозиція)
|
«Синові»
сл. В.Кононенка,
муз. А.Пашкевича.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
05. 03. 06.
02. 02. 02.
|
21.
7к.
|
Вічні теми.
|
Визначення
поняття музична драматургія.
|
П.Чайковський. Увертюра-фантазія «Ромео і Джульєтта»
|
«Гей ви, козаченьки»
сл. В.Крищенка,
муз.Г.Татарченка.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
12. 10. 13.
02. 02. 02.
|
22.
7к.
|
Композитор,
який перевершив сподівання.
|
Обр.азний
зміст музичних творів. Визначення поняття триптих.
|
ГФ.Гендель.
Ораторія
«Самсон», «Траурний марш»
|
Г.Струве.
«Шкільний
корабель»
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
19. 17. 20.
02. 02. 02.
|
23.
|
Пам’яті Тараса Шевченко.
|
Втілення
та вшанування
образу Т.Шевченка
в музиці.
|
Я.Степовий.
Прелюд пам’яті Тараса
Шевченка
|
«Гей ви, козаченьки»
сл. В.Крищенка,
муз.Г.Татарченка.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
26. 24. 27.
02. 02. 02.
|
24.
|
Людина і Батьківщина
|
Визначення понять музичний образ, музична
драматургія, соната, експозиція.
|
О.Тактакішвілі.
Фрагмент з ораторії «Слідами Руставелі»
|
Г.Струве
«Шкільний
корабель».
А.Пашкевич «Синові».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
05. 03. 06.
03. 03. 03.
|
25.
|
Прощання з Батьківщиною
|
Музична композиція – сонатна форма. Визначення
понять соната, музична драматургія.
|
М.Огіньський.
Полонез «Прощання з батьківщиною»
|
В.Верменич «Чорнобривці».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
12. 10. 13.
03. 03. 03.
|
26.
7к.
|
Контрастні та конфліктні зіставлення образів
|
Узагальнення
понять розвиток образів, музична драматургія, композиція, форма.
|
Музика за
вибором учнів та вчителя
|
Виконання пісень за
вибором учнів та вчителя.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
19. 17. 20.
03. 03. 03.
|
27.
|
Дух оновлення
|
Визначення поняття
полонез, образний зміст.
|
Л.Ревуцький
Симфонія
№2 (1ч.)
|
П.Майборода
«Пісня про
рушник».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
02. 31. 03.
04. 03. 04.
|
28.
|
Випереджаючи час (1 частина)
|
Особливості
симфонічної музики у втіленні почуттів та духовного світу людини.
|
В.А.Моцарт.
Симфонія №40 (1ч.)
|
П.Майборода.
«Пісня про
рушник».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
09. 07. 10.
04. 04. 04.
|
29.
|
Випереджаючи час (2,3 частини)
(продовження теми).
|
Визначення
понять симфонія, сонатно-симфонічний цикл, музична драматургія,
|
В.А.Моцарт.
Симфонія №40 (2-4ч.)
|
В.Верменич
«Чорнобривці».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
16. 14. 17.
04. 04. 04.
|
30.
|
Споріднення образів людини і природи.
|
Визначення
понять увертюра, увертюра-фантазія.
|
М.Скорик.
Гуцульський триптих (2 ч. “Іван і Марічка)
|
Укр. нар.
пісня «Хлопці, гей ви, хлопці».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
23. 21. 24.
04. 04. 04.
|
31.
|
Симфонія вогняних років
|
Характерні
особливості основних образів увертюри-фантазії.
|
Д.Шостакович. “Епізод нашестя”
з 7-ї «Ленінградської симфонії»
|
В.Баснер
«На безіменній висоті».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
30. 28. 08.
04. 04. 12.
|
32.
7к.
|
Музичні символи Великої Вітчизняної війни
|
Утілення в
музиці образів війни та перемоги.
Визначення понять симфонія, пісня.
|
О.Александров. Священна
війна
Д.Тухманов. «День Перемоги»
|
В.Баснер
«На безіменній висоті».
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
07. 05. 08.
05. 05. 05.
|
33.
|
Співець рідного краю.
|
Визначення
понять пасторальний, концерт, соната.
|
А.Кос-Анатольський.
Концерт для арфи з оркестром (1ч.)
|
«Водограй»
слова і музика
В.Івасюка.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
14. 12. 15.
05. 05. 05.
|
34.
|
«Від серця до серця»
|
Визначення
понять симфонія, сонатна форма, музична драматургія.
|
Е.Гріг. Соната для віолончелі і фортепіано (1 ч.)
|
«Водограй»
слова і музика
В.Івасюка.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
21. 19. 22.
05. 05. 05.
|
35.
7к.
|
Урок-концерт.
|
|
Музика за
вибором учителя та учнів.
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ЧТ.ВТ.ПТ.
28. 26. 27.
05. 05. 05.
|
8 клас.
№ п/п
|
Тема
|
Теоретичні відомості
|
Матеріал для сприймання
|
Матеріал для виконання
|
Дата
|
Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві (16
год.) А
Б В
|
|||||
1.
|
Відлуння епох
у музичному мистецтві.
|
Поняття: серйозна,
легка музика, естрада, токата, стиль, фуга, поліфонія.
|
Й.С.Бах.
Токата і фуга ре мінор.
|
Л. Квінт.
«Здравствуй,
мир»! (Здрастуй, світ!).
|
ПТ. ПТ. ПН.
05. 05. 01.
09. 09.
09.
|
2.
|
Оркестрова
музика Й.С.Баха.
|
Риси творчості відомих композиторів минулих епох
і сучасності.
|
Л.Бетховен.
Соната № 14.
|
Л. Квінт.
«Здравствуй,
мир»! (Здрастуй, світ!).
|
ПТ. ПТ. ПН.
05. 12.
08.
09. 09.
09.
|
3.
|
Вічне джерело
натхнення.
|
Особливість образного змісту творів Л.Бетховена. Визначення поняття
соната, сонатна форма.
|
Л.Бетховен
Соната № 14. Б.Окуджава
«Ваше величество, женщина»
|
Сучасні пісні
на вибір вчителя.
|
ПТ. ПТ. ПН.
12. 12.
15.
09. 09.
09.
|
4.
|
Симфонія як
картина світу.
|
Поняття «симфонія» та її складові частини.
|
Л.Ревуцький.
Симфонія №2 (фінал).
|
П.Майборода
«Моя стежина».
|
ПТ. ПТ. ПН.
19. 19.
22.
09. 09.
09.
|
5.
|
Видатні
майстри розважального жанру.
|
Засвоєння
визначення назви танцю хабанера. Закріплення понять опера, сюїта.
|
Й.Штраус.
«Полька –
піцикато».
|
П.Майборода
«Моя стежина».
|
|
6.
8к.
|
«Квітка дивовижної
краси».
|
Використання
композитором автентичних зразків укр. фольклору.
|
Ж.Бізе.
Фрагменти
з опери «Кармен». Ж.Бізе-Р.Щедрін. Кармен-сюїта.
|
Б.Фільц
«Любіть Україну».
|
ПТ. ПТ. ПН.
03. 03.
06.
10. 10.
10.
|
7.
|
Бахівські
традиції в музиці 21 століття.
|
Значення танцювальної музики у світовій муз. спадщині різних епох.
|
У.Вілла-Лобос.
Арія з Бразильської бахіани №5.Шнітке. «Сюїта в старовинному стилі».
|
П.Майборода
«Моя стежина».
І.Шамо
«Києве мій».
|
ПТ. ПТ. ПН.
10. 10.
06.
10. 10.
10.
|
8.
|
Музичний
зорепад французької музики.
|
Закріплення понять шанс он, шансонье, диско;
розучування та виконання пісень; хоровий спів.
|
Ш.Дюмон. Ні, я
ні за чим не жалкую виконує Е.Піаф. Д.Дасен. L’ete Indien. (Бабине
літо)
|
Л.Квін
«Здрастуй, світ». І.Шамо
«Києве мій»
|
ПТ. ПТ. ПН.
17. 17.
13.
10. 10.
10.
|
9.
|
Витоки джазу.
|
Спіричуел, блюз, регтайм, джаз. музика, каденція, мюзикл, сюїта.
|
Негритянський спірічуелс
«Молитва» Л.Армстронг Блюз Західної околиці». Ж.Колодуб. Cюїта з мюзиклу «Пригоди
на Міссісіпі».
|
Дж. Леннон, П.Маккартні «Yesterday» (Вчора).
|
ПТ. ПТ. ПН.
31. 31.
20.
10. 10.
10.
|
10.
8к.
|
Легенди
світової рок-музики.
|
Значення понять
рок-музика, сингл, хіт, хард-рок, диско,
рок-н-рол.
|
Е.Преслі. «Все
гаразд мамо», П.Маккартні. The girl. Б.Мей. The show must go on (Шоу має тривати) – гурт «Queen».
|
Дж.Леннон, П.Маккартні.
«Yesterday» («Вчора»).
|
ПТ. ПТ. ПН.
31. 07.
03.
10. 11.
11.
|
11.
8к.
|
Поети, які
співають свої вірші.
|
Визначення та
закріплення понять легка розважальна, естрадна музика, авторська пісня, бард.
|
Б.Окуджава «Ваше Величносте, Жінко». В.Висоцький «Пісня про друга».
|
В.Висоцький
«Пісня про друга».
|
ПТ. ПТ. ПН.
07. 07.
10.
11. 11.
11.
|
12.
|
«Мега-зірки»
російської естради.
|
Розвиток
та взаємозбагаченя естрадної пісні й кіномистецтва.
|
І.Дунаєвський
«Марш веселих хлоп’ят» у вик.
Л.Утьосова. Р.Паулс. «Маестро» вик. А.Пугачова. В.Вавилов «Місто золоте» ( в обробці Б.Гребенщикова).
|
О.Розенбаум
«Вальс -
бастон».
|
ПТ. ПТ. ПН.
14. 14.
17.
11. 11.
11.
|
13.
|
Зірки
української рок-музики.
|
Визначення
понять аранжування, імпровізація; розучування та виконання пісень; хоровий
спів.
|
Укр.нар.пісні
«Там де Ятрань круто вється» у виконанні А.Солов’яненка»
Веснянка» у
вик. Н.Матвієнко. «Ой у гаю при Дунаю»
вик. тріо Мареніч.
|
«Пісня про друга»
муз. В.Висоцького.
В.Івасюк.
«Червона рута».
|
ПТ. ПТ. ПН.
21. 21.
24.
11. 11.
11.
|
14.
8к.
|
Майстри
української .естради.
|
Особливості становлення української народної пісні як української
естради.
|
В.Івасюк «Два перстні» вик. гурт «Смерічка», «Пісня буде поміж нас» вик. С.Ротару. С.Вакарчук. «Друг» вик.
гурт «Океан Ельзи».
|
«Господи, помилуй нас»
муз.Т.Петриненка.
|
ПТ. ПТ. ПН.
28. 28.
01.
11. 11.
12.
|
15.
|
На щедрій
пісенній ниві.
|
Визначення понять легка (розважальна) популярна музика, хіт.
|
Н.
Матвієнко «Ой у гаю при Дунаю», «Чом
ти не прийшов». В.Івасюк «Червона
рута».
|
«Мрії юності»
музика В.Островського.
|
ПТ. ПТ. ПН.
05. 05.
01.
12. 12.
12.
|
16.
|
Узагальнення
теми «Відлуння епох
у музичному
мистецтві».
|
Аналітичні, творчі, виконавські навички учнів.
|
Орієнтовні музичні твори, матеріал
на вибір учнів і вчителя.
|
Підготовка
до календарних
зимових свят.
|
ПТ. ПТ. ПН.
12. 12.
08.
12. 12.
12.
|
Тема 2. Музика в діалозі з сучасністю (19
год.). А Б В
|
|||||
17.
|
Геній
італійської опе.ри.
|
Особливості музичних образів
в оперній музиці.
|
Дж. Верді.
Пісенька Герцога з опери «Риголетто», фінал опери «Ріголетто»..
|
«Хуртовина»
муз.
М.Катричко
|
ПН. ПТ. ПТ.
12. 16.
16.
01. 01.
01.
|
18.
8к
|
Реформи
оперного жанру.
|
Визначення понять тетралогія, лібрето,
лейтмотив, опера,
романтизм, музична драматургія.
|
Р.Вагнер. «Політ валькірій» з опери «Валькірія».
|
«Два кольори»
муз. О.Білаша.
|
ПН. ПТ. ПТ.
19. 23.
23.
01. 01.
01.
|
19.
8к.
|
Шекспірівська
трагедія в музиці.
|
Способи втілення вагнерівської системи лейтмотивів
у балетній музиці.
|
С.Прокоф’єв «Танець дівчат з ліліями», «Танець лицарів
з балету «Ромео і Джульєтта».
|
«Хай цвіте
червона калина»
музика
М.Шапошника.
|
ПН. ПТ. ПТ.
26. 30.
30.
01. 01.
01.
|
20.
|
Казковий світ
музики.
|
Визначення понять симфонічна сюїта, музичний образ.
|
М.
Римський-Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехерезада».
|
«Хай цвіте
червона калина»
музика
М.Шапошника.
|
ПН. ПТ. ПТ.
02. 06.
06.
02. 02.
02.
|
21.
|
Український
авангард.
|
Значення понять
апокаліпсична тема в мистецтві, сюїта.
|
Грабовський.
Симфонічні фрески. В.Сильвестрів. «Кітч-музика»
|
«Мамина вишня» музика А.Пашкевича.
|
ПН. ПТ. ПТ.
09. 13.
13.
02. 02.
02.
|
22.
|
Рапсодія в
стилі життя.
|
Значення понять симфоджаз, джаз, блюз, рапсодія.
|
Дж. Гершвін.
«Рапсодія в блюзових тонах».
|
«Ласкаво просимо»
музика І.Білозір.
|
ПН. ПТ. ПТ.
16. 20.
20.
02. 02.
02.
|
23.
|
Корифеї
опереткового жанру.
|
Значення поняття оперета (музична
комедія, мюзикл).
|
І.Кальман.
«Карамболіна» з 2 дії оперети «Фіалка
Монмарта». Дунаєвський. «Пісня про Одесу» та сцена знайомства з оперети «Біла акація».
|
Укр. нар. пісня «Чом ти не прийшов».
|
ПН. ПТ. ПТ.
23. 27.
27.
02. 02.
02.
|
24.
8к.
|
Народжений в Америці.
|
Значення поняття оперета (музична
комедія, мюзикл).
|
Л.Колодуб.
Фрагменти мюзиклу «Пригоди на
Міссісіпі».
|
Укр. нар. пісня «Чом ти не прийшов».
|
ПН. ПТ. ПТ.
02. 06.
06.
03. 03.
03.
|
25.
|
Вічна молодість «Фауста»
|
Значення понять авангардизм, кітч.
|
Ш.Гуно. Опера «Фауст». Куплети Мефістофеля з 1 дії.
|
«Рідна мати
моя»
музика П.Майбороди.
|
ПН. ПТ. ПТ.
16. 13.
13.
03. 03.
03.
|
26.
|
Узагальнюючий
урок з теми
«Музика в діалозі
з сучасністю».
|
Узагальнення
понять, якість засвоєння тематичного матеріалу.
|
Музичні твори
на вибір учнів
та вчителя.
|
«Веснянка»
муз. В.Філіпенка.
|
ПН. ПТ. ПТ.
16. 20.
20.
03. 03.
03.
|
27.
|
«Велика
патетична соната».
|
Значення понять класицизм, музична драматургія, сонатна форма, романтизм.
|
Л.Бетховен «Елізі», Соната №8. «Патетична» 1 ч.
|
«Веснянка»
муз.В.Філіпенка.
|
ПН. ПТ. ПТ.
30. 03.
03.
03. 04.
04.
|
28.
|
Заповіт
наступним поколінням.
|
Визначення понять класицизм,
романтизм, симфонія.
|
Л.Бетховен.
Симфонія №9
(фінал).
|
«Три поради»
муз. І.Шамо.
|
ПН. ПТ. ПТ.
06. 10.
10.
04. 04.
04.
|
29.
8к.
|
Перлини хорової музики.
|
Значення понять камерна музика, вальс, романс.
|
Б.Лятошинський
«По небу крадеться місяць». Г.Майборода «П’ять хорових прелюдій»
|
«Журавлина
пісня»
музика
К.Молчанова.
|
ПН. ПТ. ПТ.
20. 17.
17.
04. 04.
04.
|
30.
|
З думкою про
Україну.
|
Характерні риси камерної музики
Миколи Лисенка.
|
М.Лисенко «Б’ють пороги». М.Лисенко. Вальс. Романс «Безмежне поле».
|
«Родина»
сл. В.Крищенка,
муз. О.Злотника.
|
ПН. ПТ. ПТ.
20. 24.
24.
04. 04.
04.
|
31.
8к.
|
Мелодії щастя.
|
Визначення понять концерт, сонатна форма, камерна музика, романс.
|
П.Чайковський. Концерт
для фортепіано з оркестром №1, 1 ч.
|
«Родина»
сл. В.Крищенка,
муз. О.Злотника.
|
ПН. ПТ. ПТ.
27. 08.
08.
04. 05.
05.
|
32.
|
Сповідь душі.
|
Формулювання понять симфонія, сонатна форма, сонатно-симфонічний цикл.
|
П.Чайковський.
Симфонія №6 (фінал).
|
«Пісня на добро»
Слова Ю.Рибчинського,
музика
І.Карабиця.
|
ПН. ПТ. ПТ.
18. 08.
08.
05. 05.
05.
|
33.
|
Євген Станкович.
Діалог із сучасником.
|
Визначення понять балет, камерна музика, триптих,
авангардизм, неофольклоризм.
|
Є.Станкович. Триптих для скрипки
і фортепіано «На Верховині»,
фрагмент балету «Ольга».
|
«Пісня на добро»
Слова Ю.Рибчинського,
музика
І.Карабиця.
|
ПН. ПТ. ПТ.
18. 15.
15.
05. 05.
05.
|
34.
|
Народна
музична драма.
|
Інтерпретація змісту
музичних творів. Засвоєння визначення поняття фольк-опера.
|
М.Мусоргський.
Опера «Борис Годунов» (фрагменти).
|
«Ой на Купала
купавонька»
муз. Б.Фільц.
|
ПН. ПТ. ПТ.
25. 22.
22.
05. 05.
05.
|
35.
8к.
|
Урок-концерт.
|
|
Орієнтовні музичні твори на
вибір учнів
та вчителя.
|
Виконання
вивчених пісень.
|
ПН. ПТ. ПТ.
25. 29.
29.
05. 05.
05.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар